lördag 8 januari 2011

det är inte sant

alla makter i världen ( mest länstrafiken ) är emot mig idag!
GAh

jag är arg eftersooom 
 jag vill till hallsberg men kan inte på något litet jävla sätt ta mig dit .
att sitta hemma två kvällar hemma på rad den SISTA HELGEN INNAN SKOLAN känns ju sådär om jag ska vara ärlig.



Ska försöka sluta att emoa och ha en mysig kväll ändå, men det är inte så lätt när man är svår.. 


haha , nyss : 

emil - vad händer nu då?

jag  - mina planer ser ut såhär : köpa en fet jävla pizza med räkor på ( jag gillar inte det men jag är emo nu så jag ska plåga mig) och äta den så jag blir fet. sen ska jag gråta, skära mig och kolla på action tills jag somnar. ev druknar i mitt eget blod 




....glad chey :) 
Ni får väl ha det bra. fast det hoppas jag att ni inte har.








thiiiiihi hejdå 






All Time Low – Running From Lions

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar