tisdag 18 januari 2011

Eminem – 8 Mile - Soundtrack Version (Edit)

helluu :)
Jag sitter justnu i skolan och jobbar med en muntlig redovisning om eminem. ganska chill :)

Jag har blivit dålig på att blogga på kvällarna nuförtiden har jag märkt , det är faktiskt positivt eftersom jag alltså inte sitter vid datorn! ;)

okej, det har kanske gått typ två kvällar som jag inte har suttit vid datorn på, men för mig är det enorma framsteg.
Jag har nämligen ingen självbehärskning så när jag väl hamnar framför datorn så sitter jag där hela kvällen o det suger...

Men igår då, var jag på damgympa och sen plattade jag håret typ hela kvällen ... så det blev inget bloggande.
och i söndags var det ju SOLSIDAN så då kan man ju inte sitta där o möa.
Det levde upp till mina förväntningar, det var alltså awesome  :]

Idag ska jag väl plugga iguess, men jag vill sova... Eller inte sova, men bara ligga o chilla :o

Okej, nu ska jag jobba vidare, tyck synd om mig faktiskt.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar