söndag 16 januari 2011

Tell me did you sail across the sun

Did you make it to the milky way to see the lights all faded
And that heaven is overrated

Tell me, did you fall for a shooting star
One without a permanent scar
And did you miss me while you were looking at yourself out there


gah så fin. det var en av mina kärlekar i somras och det är fortfarande så galet bra tycker jag <3

Det var lite sidetrack, tänkte egentligen berätta om gårdagen.

Jag åkte då som planerat hem till ellen, hon bor på gatan, stenhård är hon... :l

Ja, vi skulle somsagt vara lite fleer men det blev inte så eftersom skjutsar inte går, eftersom skolan finns och eftersom emma är trög :)
Så det blev ellen jag och ellens lillebroder som spenderade kvällen tillsammans framför tv:n.
Ett vänner-marathon var somsagt planerat, men det blev bara några avsnitt innan vi slog över till one tree hill och sen ciao bella.

Under den tiden inttog vi både pizza, polly,kaffe, popcorn och euroshopperkolor,en mycket, mycket trevlig kväll! :)

Imorse hämtade mamma mig och vi åkte till laxå och hälsade på mormor och sen martina,andreas och malte :)
 Skitmysigt.
Ja, nu ska jag väl ta tummen ur röven och äntligen ta tag i den här skiten med historian... 
Sen ska jag rensa min garderob och TAGGA TILL SOLSIDAN IKVÄLL FÖR F A A A A A A AN


tack för grym kväll thiiihih :)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar