lördag 15 januari 2011

hohohohhoohohho

hej hej, hemskt mycket hej.
jag ska bara göra ett skitsnabbt inlägg!

Vi kör stolpar förfan

*igår var jag hos anton och spelade spel med niklas,julia, amanda, walle och en godispåse. det var awesome, alla skrek och skrattade så dom dog. sådär som det ska va :)
* Varit duktig idag och tänt i pannan OCH lagat lunch, trots att jag har galet med träningsvärk från gymintrot
* som föresten gick skitbra.
* jag har tagit kort med systemkameran idag för en gångs skull, galet va svårt det är att få kort på sig själv som man inte ser galen ut på. usch.
* Jag ska till finnerödja om några minuter och ha vännermarathon med ellen.. Från början hade vi två emmor med oss men dom har fallit av.
*Jag är stressad och aaaaaah.
Robyn – U Should Know Better (feat. Snoop Dogg), haha guld <3


såhäääär ser jag ut just nu thih.
förutom att jag ligger ner och inte står upp. men ah.


pusshejsvejs, ha en bra lördag!

edit : Ninni  kommer också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar