onsdag 12 januari 2011

TRÖ-to-the-TT

Helluuu :)

hade tänkt att göra ett lite glatt inlägg idag men.
Ni vet det moodet som ellen och louise hade, i ett inlägg för nån dag sen?
Typ präcis så känner jag  nu.

jag skiter fullständigt i om Goethe hade en affär med en 18 åring när han var gubbe ( tyskaboken : "skandal!!")
Jag kunde inte bry mig mindre om några gubbar på 1800 slogs om europa, vart fucking linjerna för länderna skulle gå?
Jag tycker att  Elin kan räkna ut själv hur mycket pengar hon har om Jens har X kronor.
och webbdesignen kan ta sig där pepparn växer ( hum , en luring )

Är som det kanske eventuellt märks, inte på nåt topphumör...
vill sova ,
och ha helg <3




MEN 
Lite gladare blir jag faktiskt av att det luktar mat i hela huset, att jag ska fixa mitt hår (äntligen) imorgon och 
eum

jo
juste

att vi är L E D I G A

FREDAG
MO H
HA
AH
AHAHA
H
AH
AGHAHAHH

Så big PUSS på det!
livet kanske är värt att leva

Må  Lelle och Lotta köpa hus i Australien



baythaway

göttigt:

THIHIHIHIHIHT
meningslöst inlägg, ja kanske.
men gå o plugga dudå

jag äter dig

1 kommentar: