tisdag 11 januari 2011

välkommen till världens tråkigaste paradis

Just nu sitter 5 oerhört uttråkade och okoncentrerade europaekonomer i vårat hemklassrum, vid varsin dator, såklart.

Vi hör louise lyssna igenom Boyce Avenue akustiska covers som jag nyss tipsade henne om.
henrik kollar aftonbladet ( SKRÄLLLL )))
jag dricker kaffe. med två sockerbitar för det smakade rumpa idag..
Vi har inofficiellt håltimma mellan 9 och 13:40 idag, det är nice.
Dock ( som de entusiastiska och arbetsföra elever vi är ) så sitter vi och fightas med våra dumma uppgifter som vi har fått.
historia, en jävla massa kungar och skit.
engelska, en bok som ska läsas,
svenska namnuppsats.
och det är inte roligare än vad det låter....




Hahaha glada cheyer :

"Louise - asså vad FAN ska man skriva om dom här jävla fittorna jag fattar ingenting :ooo
ellen - vad spelar dom för roll i historien? INGENTING
louise - INGENTING , vad fan säger dom, dö.nu?
nu skiter jag i det här arselhålet"

Dock ska vi muntra upp oss lite sen med en lunch på godsmak och sen kolla på bio i lilla aulan på italienskan :)
Tänkte mest uppdatera bara för att jag verkligen inte vill jobba.
pussda
söt chey ft. walle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar