måndag 24 januari 2011


Jag har hatat,
jag har älskat,
men på slutet av dagen är det samma    känsla
det som händer, ja det får väl hända,
alla står för nått, men hälften kommer   vända
dom som vet, dom vet vad dom har startat
dom tror att jag inte hör deras eko på   gatan,
andas, ge mig en nypa luft, ska jag ner på bottnen får du fan dyka först.

 om jag ber dig kan du vissla en låt för mig?
Halloj.
Jag har en förjävlig hosta, jag sov inte ett skit inatt, jag vaknade 
astidigt och kunde inte somna om.
Sen försov jag mig.
Jag inledde dagen med matte och avslutade med företagsekonomi.
Om tio minuter ska jag på damgympa
Eum.
jag är inte så taggad.....



Nåt jag däremot är lite småsugen på är öland roots ,en reggaefestival i sommar som verkar fett mysig! 
bilder från hemsidan, från förra året


Bara i två dagar varar den men asså.. fatta va härligt att chilla runt på en reggaefestival ett par dagar på sommaren?! 

Läste en del om det och kollade bilder osv  alldeles nyss, och det skulle verkligen vara en jäkla upplevelse :o 

KOLLA IN LÄNKEN FO'KS, så åker vi. thiiiih.
Nu ska jag äta en påse dr-nånting-halstabletter och sen åka iväg och hoppa med vretstorps damer!!!!!!!!

hihihuhuhoi hedjå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar