tisdag 25 januari 2011

BANDFUCKINGSLÄPP TILL PEACE!!!!

diräääääkt från hemsidan : 




"25:e Januari, 2011 - 11:00

Musikalisk bredd och mångfald är något vi strävar efter vad är då inte bättre än att visa upp detta i ett av våra bandsläpp? Allt från Death Metal till Folkmusik bidrar till en mötesplats för alla åldrar och målgrupper, Fred och Kärlek.



Senast bokade artister:

Håkan Hellström

Hoola Bandoola Band

Doctor Midnight and the Mercy Cult [NO]

Looptroop Rockers

Junior Watson [US]

Soilwork

Säkert!

Kvelertak [NO]

Frifot

The Baboon Show

Stiko Per Larsson

The Knockouts

Hanna Turi

Det Vackra Livet

Map of Moscow "


WOHO

okej, jag ska vara helt ärlig och säga att jag bara känner igen de jag har markerat .
 jag är verkligen inte ett big fan av Säkert!
, och håkan har jag aldrig liksom lyssnat in mig helt på.

MEN LOOOOOOOPTROOOOOP.
gah, då gick ett av mina nyårlöften i verklighet alltså! snart iaf hihihi.

Och alla feminina varelser jag känner till, fullkomligt dyrkar håkan , speciellt live osv.

nåt med magi.
Och liksom, så många tjejer kan ju knappast ha fel? Så det ska bli jävligt kul :) 

THIHITHIHIHIHIHIHH
TAGGA
PEACE

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar