söndag 9 januari 2011

Min första kärlek, 2:a punkten på denna lista

Jag tar det här i en lite segare takt än övriga blogg-befolkningen känner jag,då alla andra är på 16-17:e dagen redan men det är inte mer än vad jag förväntat mig så det är lugnt ;)

Min första kärlek alltså

aotch, den var inte helt lätt.

Den första jag kommer att tänka på stämmer nog egentligen inte, för liksom, i tvåan, vad visste man då om kärlek?
Men vi kör på.

Han hette Oskar Mellqvist och vi var lika gamla och gick i samma klass, i tvåan som sagt.
Han var superblyg och jag var likadan så hur pass passionerat det var vet jag inte.. men vi har inspelat på en video från när vi var små, att jag smyger fram till mamma (som filmar) och viskar " jag är kär i oskar"
Haha gulligt va? :)

Han frågade chans på mig genom Daniel Almgren som tog på sig rollen "The Cupid" när vi var små.
Jag svarade ja och resten är historia haha ;)


Vi lekte en gång men jag tror inte att vi vågade hålla hand ens, men ändå tyckte jag att det var jättekul.
Han flyttade efter höstterminen i tvåan så vi hann aldrig göra slut...
Tekniskt sätt är vi alltså tillsammans fortfarande :)


Det var sagan om how i met your father kids....
eller?

supersöta var vi iaf, tyckte mamma...

Dag två  -Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar