onsdag 19 januari 2011

på't igen

ska försöka ett göra ett riktigt blogginlägg idag, de  skittexterna som jag har slängt upp i förbifarten de senaste dagarna är inte direkt såna som jag själv gillar att läsa,
 så jag ska fan ge mig med det, vill inte skämmas för min blogg liksom ..

Jag tänker dock inte be om ursäkt, eftersom jag inte tvingar er att läsa haha ;) men jag erkänner gladeligen att kvalitén på min blogg har sänks och det suger ju lite...

en till sak som jag erkänner att jag nu officiellt är bloggberoende.
jag måste sätta mig o skriva typ en gång om dagen, om inget speciellt?
det är ju galet..

Men den lilla attentionwhoeran inuti mig älskar att se siffrorna på statistiken, och veta att folk faktiskt läser all den skit jag slänger ur mig.
 mina små tankar och vad jag har gjort på dagen, kunde aldrig fatta att det var såpass intressant, haha?
Men siffrorna tackar jag för, även fast de inte alls är något att skryta med så värmer det ändå :]

Jag ska försöka shapa up det lite, tänker inte göra nån helomvändning, men jag ska försöka sluta blogga när jag endast har två minuter på mig och är almänt skitstressad.
Kanske inte inleda varje inlägg med " jag har egentligen inget att skriva"

Men ja.
 vi får la se, det här blev värsta cry-out-grejen, jag som bara tänkte säga att jag vet att det har blivit sämre haha .

Idag var det ragga då. helt jäkla awesome, skitkul koreografi ( dock gick det fortsomfaaan )

mindre smart av mig var det dock att lägga fram danskläder,
 tillochmed lägga dom BREDVID väskan
 ( varför jag inte lade i dom är av okänd anledning )
men inte packa i dom.
Så det blev att skaka rumpa i fotbollskläder typ, inte det bekvämaste jag gjort.
Men det dallrar även i shorts, det var som sagt skitkul!

Innan dansen så hade lollo och jag ett efterlängtat get-together med mycket snack och en hel del flum, inkluderat datastols-race i korridoren haha!
Sen åkte vi i en skitlång korridor och såg en lärare hahah... så det blev att lägga benen på ryggen och råkuta till klassrummet,.... ah,hursomhelst var galet kul :)

Nu har jag med nöje slösat bort en timme framför datorn, jag har en ny fet remix inslängd på ipoden som jag ska ta mig igenom, och jag har fått en del saker uträtt.

Tänk va mycket goare livet är när man är nytränad och nyduschad? 

NU SKA JAG SOVA HIHIHIHI :D
på-bra-humör-låtar :



"life´s a piece of shit, when you look at it, just remember to smile and laugh and sing"

"For life is quite absurd
And death's the final word
You must always face the curtain with a bow.
Forget about your sin - give the audience a grin
Enjoy it - it's your last chance anyhow"


"You know, you came from nothing - you´re going back to nothing. What have you lost? Nothing!"






glad chey stämplar ut alltså!
PUSS










föresten.
vad i HELVETE är det med BK-reklamen på spotify?!
skiter förfan i brallan såfort dom börjar kuckla i öronen på mig, dom borde ta i akt att en del människor är dödligt rädda för fågeljävlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar