onsdag 19 januari 2011

per ottero questo risultato ,peró é necessare ridurre anche l'anidride carbonice imessa nell ´atmosfera, come stabilito dal protocollo di kyoto
=
utter till detta resultat, men det är också behovet av att minska imessa koldioxid i "atmosfären, så som i Kyotoprotokollet

enligt google alltså. .

Mja, jakvetinte.
Hursomhelt, italienska suger, jag suger på det, jag kan inte jobba och öööh.


new subject. 



Nu sitter jag i skolan och har slutat, men ska såklart jobba ändå.
börjar fan likna en teknikare, hur ska detta sluta.....
 
Sen taggar jag ragga SOM FAN! 

har saknat det hur mycket som helst, galet guld ska det bli med en ny termin hiiiiihi.
Lollo slutar snart, om en timme typ, sen kööööööööööööör vi!


 
Nu kom louise ut från sin friskaluft-paus så nu ska vi jobba, jääääs.
kom och håll oss sällskap : <


ps. dagens :
"Dude, She called you fat.... "OH HELL NO, HOLD MY CAKE"


HOHOHO ser det framför mig. awesome
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar