måndag 23 maj 2011

the word is : WHY?

Why.



Idag var det friluftsdag för SP,NV & TE- ettorna.

Lärarna tyckte att vi hade jobbat så duktig och kämpat så tappert i ett år nu så vi skulle få en liten belöning.

De kastade ut oss mitt i skogen, i den blöta kalla förjävliga skogen.
Oftast fanns det inte ens stigar,
 oftast var det kladdigt och mycket ofta hade man vita tygskor i denna sörja.

Kan ju kortfattat säga att det inte var nån tiopoängare.

Haha,
Ellen och mins konversation 

E- min högsta ljuspunkt på den här dagen kommer verkligen vara korven
L - Ja, men den kommer vara äcklig
L - Och bröder kommer vara torrt!
E - Och ingen ketchup kommer det finnas
L -Nej fyfan, och festisen kommer vara apelsin, det äckligaste
E - Nej apelsin är inte äckligast...
L - Amen typ hjorttronfestis då
E . eller typ hemgjord lingon.

GLADA TJEJER 

Nej men skämt å sido, jag kan verkligen inte för mitt liv förstå varför dom slänger ut oss i skogen för att bli skitiga, trötta, gå vilse.
 kort sagt leva som en orienterare




Det som var bra var våra krumelurer, dom var rosa och skitfula men asgoda.


Och att love och jag hittade nån slags jaktkoja som vi klättrade upp och satte oss o chilla lite i när dom andra sprang runt utan nytta.
utsikten

den schtekiga stolen!

nedklättning. livsfarligt


  mehehee, gäller att vara smart sirru.

Jag fick även låna två plastpåsar att trä på fötterna, dock kom vi på det för sent för att hinna rädda mina fd. vita skor.






Jag kom hem vid fyra och mikrosov i två sekunder, innan jag slängde i mig lite dubbelkladdkaka och kaffe och rushade iväg till bussen.

Där slog kärleken till
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i .

JAAAAAAAAAA jag är seg

men det är bara för att jag har skarpt ogillat honom förut, men inte gör det längre.

ATT denna låt är fin  . gah.

Aja, .Den där högheten som slår till när man hittar en riktigt bra låt höll i sig ända tills.

typ nu egentligen
för när jag hoppat av bussen så gick jag raka vägen till min kusin evelinas unplugged- avslutnings-enmanskonsert.
här fick lille johan hoppa in och briljera på piano också, flickan i frågas bror.


Och det var så jääävla bra!
Helt sjukt duktig är hon, nu måste jag få skryta lite om min kusin faktiskt.
En blandning av mestadels egenskrivna låtar men även några covers på ex johnny the rocker!
rysningar säger jag bara : )


Och a,, nu sitter jag här.

Borde nog kanske gå o plugga matte känner jag,
 del två imorgon och jag har inte kollat i en mattebok på allt för många år och dagar...

Men först blire lite te, hehehe.

POSSHEJJ


ja, fjortisposen är medveten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar