tisdag 17 maj 2011

gustaf råka glömma sin tröja här

Big mistake








nu får han aldrig tillbaka den.


Denna dag och eftermiddag har varit
jävligt plus
jävligt minus
+ lite medelmåtta 
= 0 .

Hehe ni fattar...
Skoldagen var ganska nice, vi åt kakor, kollade på film men så jobbade vi lite också, plus att vi gjorde en del av kursprovet i italienska.
 Filmen var bra, jobba var tråkigt fast ändå ganska kul,
 ellen och jag äger på bildspel så jävla mycket ska ni veta.
 Vi skiter rättså hårt i innehållet och satsar allt på snygg formgivning, animeringar, övergångar och bra bilder! Helt rätt : ]


Aja, hem kom jag iallefall tillslut och var helt död.
Trött, arg, sur, hungrig, irriterad, stressad och hade massa att göra.

Jag la mig 20 min på spikmattan med förhoppningen att bli lite piggare efterråt, eller typ "harmonisk".
Men när jag vaknade så hade jag så inihelvetes jävla fucking asont i ryggen, det kändes som att jag blödde på alla ställen där det hade varit nålar.
Så dåå blev jaag förbannad för det.
Då gav mamma mig kaffe med mjök i och det var så äckligt så jag dog och då gick jag upp och pluggade och dog ännu mera, 
dels för att det var tråkigt och dels för att mitt rum såg ut som ett fucking bombnedslag.

Och när det var som träligast, mörkast och förjävligast.....

så bytte jag om till runningclothees och stal mammas magiska springskor, stoppade ipoden i en strumpa mellan tuttarna och och kastade mig ut i nästanregnvädret och sprang utav bara faaan! 

Jag sprang ett eljusspår, jag vet inte hur långt det är exakt, inte så galet långt, men det går typ uppför hela vägen känns det som, så det är jobbigt!
Men jag sprang på typ 19.3 minuter och det kändes så galet bra!
Kunde sprungit ett varv till men jag sprang hela vägen hem, typ kutade. ( här brukar jag krypa fram för jag är så trött hehe

kom hem precis när det började regna ordentligt, stretchade i regnet, gick in o duscha, städade på mitt rum (spelade min egenkomponerade "the return of winnerbäck"-skiva hehe ) , åt mat, kollade på i rymden finns inga känslor, städade undan i köket och nu sitter jag här! 

Med en sjukt goooooo känsla, ni vet den där som man har när man har vita lakan, vita kläder, är nyduschad och nysprungen liksom.

Jag ska tillomed sova tidigt ikväll.


Och nej, jag har inte pluggat matte.
idag heller.

Jag skiter i skiten
det jag kan gör jag , och det kan jag ju redan.
och det jag inte kan skiter jag i -alltså lär jag mig inget! 


puusss och godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar