lördag 28 maj 2011

nurå

har jag tagit kort på det jag köpte. 

Självklart så var det visst inte så mycket som det kändes som

plus att jag är jäävligt dålig på att shoppa
haha men vad gör man....

här är det iaf 



tröja från bikboook.
Älskar färgen o ärmarna men jag köpte en xs och eftersom jag är en babianarmad flicka så är den för kort i ärmarna. 


hatt från elloos, gillar den inte. 
Ser fin ut men är lealös som en utbrytare.


En till från bikbok, inte heller bra i storleken!
Small är det, men den är varken lång eller kortkort i längden, alltså bara konstig.
( Ska byta båda tröjorna haha, hade rea-glasögonen på mig, då blir det som det blir


lite nödvändigt, trött på att ha håriga ben och fula olena armar. 
heh


Bh från change, inte alls så dyr för att vara dyr.

mammas morsdag-present! 
Det är en bodybutter, en deo, nagellack, två ansiktsmasker, två ögonskuggor och hennes favoritchoklad.
Ska även köpa till jordgubbar o lägga med.

Äääär jag inte världens underbaraste dotter så säg! 


söt som as också



Nu ska jag typ...
Vetifan, fixa lite och sen åka hem till ida och ha myskväll!

Ha det gött fuckers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar