söndag 1 maj 2011

snygg, fräsch tjej som inte luktar brandrök sökes

jag har hittat henne!


fast nä.

Hehhehe hejdär alla barn, hoppas ni hade det bra så bra bra igår

jag åt skitgoda pommes och massa annat hos gustaf, och umgicks med trevligt folk, så det var bara bra.


nu ska jag ha ett liv i tre timmar ( plugga )

och sen taggar jag INVENTEEEERINIINININING på ica.

kommer bli så jäkla guld fast a fast näe

såå


företagsekonomi ,
Påläggssatser(PLS)-->Marginalprocent(MGP)= 1. 100∙PLS 2. PLS= MGP
100∙PLS

Marginalsatser(MGS)--> Påläggsprocent(PLP)= 1. 100-MGS 2. MGS= PLP
100- MGS

Exklusive moms-->Inklusive moms= Priset+25%

Inklusive moms-->Exklusive moms= Priset-20%

På påläggssatser till marginalsatser så får man ta "förändringsfaktorn" gånger 100 alltså, om PLS är 25% så får man ta 100 gånger 1.25 osv men sen tar man 25/1.25x10= 25/125=0.2=20%

På MGS till PLP så blir det dock som det står, om MGS är 10% så blire 100-10=90 och sen 10/90




.....HERE I COME,, YEYY



tänkte lägga upp en bild där det stod "kill me" 

men jag hittade en bättre



MEHE TJE EMO PUSSHEJ



ps. ett mycket intressant inlägg om mitt tatueringssug är inplanerat under eftermiddagen, får ej missas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar