söndag 1 maj 2011

tätoerings

Hejdär mina kära vänner, sätt er ner, dra på läsglasögonen och 
spetsa pupilllerna, 
för nu ska ni få veta mina tatueringsplaner! 



Såhär är det.



Sen i somras typ, så har jag gått och funderat och planerat och filurat och fnurat på en tatuering.

Eller egentligen inte, det slog mig som en blixt från klar himmel... 
Men jag har gått och tänkt på det mycket och länge, hursomhelst.

Det jag ville ha var ordet "laugh"  på revbenet, under bh:n liksom



där.
typ en liknande stil iaf

Men jag berättade inte det för speciellt många, jag inte ville börja tjata om det redan nu eftersom jag inte får tatuera mig förns jag är 18. 

Men det var verkligen perfekt för mig på alla sätt och vis, jag visste att jag inte skulle ångra det och liksom.

laugh

det är typ världens bästa sak. det är rakt igenom bra och ärligt och lyckligt.

Liksom.

Men att jag inte berättade för några knappt, ledde till att ingen visste ( chocking, huh`? )
och att lilla rara amanda träffades av samma blixt från samma klara himmel och tatuerade in precis det ordet! 
haha crazy egentligen...

skitfint och jag är skitavundsjuk på denna rappa flicka som inte går och velar ett halvår utan bara kööööör.


Men nu är det så att, jag inte är liiiika säker längre.
Inte att det skulle vara några fel att ha samma ord som amanda har.
men grejen är att då är det inte bara mitt 

så om det kändes 100 % rätt förut
så känns det kanske 90 % rätt nu.
så jag ska nog ha det ändå, men vi får se...

Men därimot så har jag andra grejer jag vill ha, mestadels texter

jag skulle vilja ha ........... :


1. "dansa min själ men lär dig aldrig marschera
  på handleden 

typ där och så stort.

och inte skrivstil, utan bara vanliga små raka söta bokstäver.



2. " one good thing about music , when it hits you, you feel no pain
sagt av bobbi marli.

Den texten har jag uppsatt på min dörr, och varje gång jag går förbi så slår det mig hur jäkla bra den är.



yesaih.

och det vill jag typ ha på ena axeln..

precis där.


och slutligen.

3. 

Jah, ni gissade rätt! ett peacetecken också, ett litet bara , nånstans.

var vet jag inte riktigt än...



kanske nåt sånt, eller på foten.




........SÅ SÅ SER DET UT FÖR NUET! 


Är galet sugen, men får somsagt inte göra nåt förns om ett år.

Fast det är å andra sidan inte så farligt länge...
och då hinner jag verkligen tänka igenom!

Men det är dom jag verkligen skulle vilja ha på min kropp, iallefall känns det så justnu haha :)


Nu ska jag sova, godnatt! 

och tack för besöksrekordet idag!


hihihiih är skitglad <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar