måndag 16 maj 2011

det fattas bara, en liten pusselbit och vi springer, du släpper tyglarna men minns alltid vägen

Hej.

Idag har jag ätit två dammsugare, tre våfflor och fem helgas chokladdrömmar.

Ifall nån kände att den har varit dålig så ville jag knäcka personen i fråga


Därimot så har jag varit ganska duktig och
-redovisat företagsekonomin,
-gjort en feeeeeeeeeeeeet övning i glosboken

sååå många frågor.
-försökt att memorera en text till italienska friskrivningen imorgon 
OCH
- beställt bikini! ( och en hatt hehe ) 

Det blev en från ellos, en svart, en tråkig, men en bra.

jag försökte i år att vara lite kreativ och köpa en blommig eller iallefall typ rosa, men det finns inte en enda jävel som både är fin och passar mig så FUCK IT , 
jag är väl emo i sommar då.

Men den var fin, och hatten också, plus att jag fick låna mammas rabatt så det hela gick på strax över trehundralappen!

Nu är klockan sex och jag vet inte vad jag ska göra mitt liv.

Funderar på att röva bort gitarren från tove en stund och sätta mig utomhus ett tag och misshandla den lite.
har nämligen fett träligt och är värmeillamående så lite frisk luft kanske skulle göra susen :o

Aja, det var allt för mig nurå, puss o hej o leverpastej som är så jävla äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar