torsdag 5 maj 2011

it is perfectly terrifying what a bad blogger i have become.


Men jag har mina reasons, belive you me!


Min rumpa som jag sitter ner på nu är helt chockad

"men , lisa SITTER DU NER? det har du ju inte gjort på flera dar!"

typ så.

Har fyrtioelvatusen saker som ska göras
 inlämningsuppgifter
, redovisningar, glosor, läxor, prov, nationella,
jag bakade idag 54 stycken jävla muffins till marknaden imorn,
 jag har just städat mitt rum och vill bara lägga mig ner och dö.

och då ser jag matteboken kika fram med sitt feta häfte med olösta mattetal.

Blir sådär halvtaggad rent almänt.

Så jag känner inte att bloggen prioriteras högst, for that i ask you to forgive me...

helgen kommer nog inte bli så jävla mycket bättre, har ett relativt smockadongfullt schema.

Men liksom, life goes ån.


Tills dess kan ni ju faktiskt få en bild på mig, det händer inte så galet ofta på denna blogg måste jag få sega.




MEHEEEEEEE
somrig tjej i somras.

förra veckan alltså mwihiihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar