måndag 30 maj 2011

underbaaaaaaaaaaaart!

Är på så jäkla bra humör! 



*Har haft en asabra helg rakt igenom, träffade äntligen gustaf igår och jag har umgåtts med massa skitbra folk!

*Solen skiner
*klockan är 10 och det är måndag morgon och jag är hemmmmmaaa <3
Jag är ledig, men eftersom jag åkte till skolan imorse med gustaf ( jag hade liksom ingen skjuts från rönneshytta till vtorp nu på morgonen ) så känns det som att jag har haft skola men fick sluta tidigare hehehe.
*Det är inte långt kvar till SOMMARLOOOV
*och därför inte heller till PEACE AND LOOVE




Enda nackdelarna i mitt liv nu är att :


-Jag har ont i huvudet och halsen nu, känner mig helt nerdrogad fast jag sov typ åtta timmar inatt :o vet inte vad det är, men jag ska nog ta mig en liten tupplur efter det här , mehe.


- jag har justnu inte några pengar, fast jag får nog det strax och då har jag liksom "bokat upp" alla pengar på saker som jag vill köpa buhu : ( så jag kommmer verkligen vara en poor girrrl i sommar haha ..


-jag fackar ur på mitt utseende!
Allt fuckar, mitt hår består mer av utväxt än något annat,
jag har fått inte mindre än 2 ½ finnar på loppet av typ en vecka...
Mina ögonbryn har också fackat ur o tappat formen och dessa tre faCktum gör så att jag får damp och alltid känner mig jätteäcklig haha...
Så nu vet ni att jag inte går runt och är omedvetet ful :)


-Sen måste jag plugga på italienskan och göra en svenska recension på en bok som jag inte fattade nånting av, wihuuuuuuuuuuuu















Okej, det låter som att det är övervägande dåliga saker som pågår
, men jag är en petig bitch-

 jag är egentligen på skitbra humör och allt är kung!




Nu ska jag gååååå, kommer nog tillbaka sen om jag känner mig själv rätt hehehe
Kanske kommer upps bilder från helgen också :)
 var så duktig att jag hade med mig sustemkameran i lördags!


Ni får ha det braaaa sötnosar, hoppas att ni har det bra i skolan! HAHAA


Dispatch – The General - för mycket lyssnad :l
Håkan Hellström – Man måste dö några gånger innan man kan leva
Marit Bergman – No Party
Far East Movement – Rocketeer


BARAPABABAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar