torsdag 26 maj 2011

Sådäääärja. Landad

....Och tro på fan så landade jag i sängen!


Min dag har sett ut såhär
Företagsekonomi - frågesport om geografi. Sen ville inte den bittra gubbjäveln ge oss dom poäng vi förtjänade, så då sög det.


Sen fick jag vänta till halvelva på att ha lektion igen, därav damp-inlägget tidigare.
Jag hade lektionen, italienska hörförståelse, gick fullständigt skit.


Sen åkte jag heeeeeeeem, köpte två
såna, hehe. så jävla godaa.

Sen resten av eftermiddagen spenderades på altanen, delvis sovandes och delvis pluggandes, sen pillade jag på bloggen lite också, som ni märkteee.


När klockan blivit mer så tog jag mitt fläsk och min kusin och gav mig ut och sprang 6 kilormetaarn, 
kvavt som av bara faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan men det gick :l

Sen åt jag pizza en gång till, hehe. Från vretstorps pizzeria den här gången - MVG


Resten av kvällen har spenderats framför tv:n med "Friends"  rullandeees



så jävla guld .


Nu ska jag fixa till bakrunden på bloggen lite ljusare för nu är den satans mörk, 
sen ska jag nog dra på en film och somna med lite te hihi, finfint!


kolla min fina bukett föresten
mjaa, plockad själv faktiskt. mycket duktigt. mycket fint. mycket luktar gott.



btw, Jesse J som ska till peace är faktiskt värd att kolla upp! 
skitskön attityd 




lite freaky, sådär som man måste vara idag, 
men ändå med endel bra budskap :


Just stop, for a minute and 
Smile 

Why is everybody so serious 
Acting so damn mysterious 
Got your shades on your eyes 
And your heels so high 
That you can't even have a good time 

We're paying with love tonight 
It's not about the money, money, money 
We don't need your money, money, money 
We just wanna make the world dance, 
Forget about the Price Tag 

---


But I never meant to hurt you,
 I know it's time that i learnt to
Treat the people I love like I wanna be loved
This is a lesson learnt , 
I hate that I let you down and I feel so bad about it
I guess karma comes back around
 cause now I'm the one that's hurting

.....osv, skön iaf! 
Fast do it like a dude är fan skönast :]

PUSSSSSDÅÅÅÅÅ
godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar