tisdag 24 maj 2011

Hehe

Hehe.


Jag hade en lektion idag, och den bestod av matte A-provet del två. som inte kändes någe svårt alls ( törs väl inte säga nåt i förväg men ah, det kändes iaf bra :d )
Sen åkte jag hem, ganska fint faktiskt.
Jag älskar skolan nu för tiden.


Jag kom hem då vid halvtolv, och sov till halvtvå - fett vääääärt :)
  drömde dock om en skitfet o läskig tant som tryckte i mig muffins som smakade... skitkonstigt bara.

Sen gick jag upp, åt pastasallad och äggmackor
och nu ligger jag o kollar på " i taket lyser stjärnorna "
( är jag full eller, tog mig fyra försök att stava till "stjärnorna " )

och fucking fucking fucking dör på hur snygg sakke är!

 Så får jag väl inte säga egentligen
nu när jag redan har världens bästa pojke i min fångst, men det gör jag ändå : )


Han kommer föresten hit rätt snart, när den hurtiga jäveln har gymmat klart.
Så jag ska väl kanske gå och göra mig lite människovänlig , ser ju halvfräsch ut efter att ha sovit i två timmar eheh.




Så a o fast nä, ni får ha det så braaa :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar