tisdag 10 maj 2011

från höga toppar, djupa dalar

från bakgatan till boulevarden

så måste man säga! 

men man får om man vill.

.


Jag har haft en  bra dag, så jag kan ju faktiskt rent av ta och berätta lite om den för er.

Den inleddes med en nationellt prov i engelska, läsförståelse.
Jag räknar inte direkt med full pott men det gick ändå hyfsat tror jag : )

Tiden som var avsatt för detta prov var typ en timme längre än vad som behövdes så jag fick rätt gott med tid för att strosa runt, sitta i gräset och sola benen o miesa med L2, E1 & E2 hehe.

Vidare så hade vi en relativt chill dag.
 En muffins eller två fick jag nog i mig, och en kopp kaffe för att orka igenom, men som sagt, inte hemskt direkt (y'

Hade premiär för korta shorts också, hähä det kändes gött! :)

jag kom hem vid 4, och bytte då om till bikini och la mig och pluggade i skuggsolen.
Tro inte på fan men självklart så somnade jag ganska omgående.

Efter mat, kaffe och glass så gjorde jag ännu en ansats till att plugga

meeeeen det slutade med att jag satt och plinkade gitarr och försökte lära mig otherside och tribute på plock : )

Sen drog jag ut o sprang en sväng ,och nu sitter jag här


Har halkat in på timbuktus låtar på grooveshark, lyssnar jag på en så måste jag lyssna på en till.
Kommer nog inte somna alltför tidigt idag :l

Men annars så är det bara brao.

Hoppas ni också har det gött därute...
Nu ska jag försööka sova litelite kanske

SCHEARÅ

Pusssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar