måndag 30 maj 2011

bildsmällllll

¨¨
Nu kommer äntligen en drös med bilder ifrån lördagskväll :) 
Jag, anna, agnes och ida hade myskväll och gjorde drinkar,
 lagade mat, åt , kollade film och sjöng singstar.




Heeeere we go



Drinkar blandades för fulla muggar! 


söötnosar :)



peach volcano! 





zitron





hallondrakar haha! 
servetter 






feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed meeeeeeeeeeeeeeeee.

såhär gött åt vi :) egenlagat! okej. egenskuret


Ida! 


vitlöksbröd! 











mys : )


hair, världens bästa hair : )





singstaaaaaar 




mulan, så jäääääääävla bra film!


hemåtgång!


Hemma firades mamma och det såg ut såhär :





fint vava : )

Sen efter allt detta så hoppade jag in i duschen och åkte hem tilll gustaf som jag inte hade träffat på cirka hundra år, iallefall fyra dagar. sick.

Aja, vi mös o kollade film och åt chips - the use!
Men vi åt för en gångs skull hos hans fader , och sen spelade vi dart!

uknow , dat shit.


Vi började med 301 poäng var och jobbade oss neråt så att säga.


Och

gissa

vem

som

vann?




Om inte självklart jag, kungen, legenden, stenmark 2 så att säga.

Kändes mycket bra!


Det var min lördag/söndag det

mehee.micket fint



1 kommentar:

  1. Ihiii Helt awessoomeee dag/kväll Lisa!! Helt otroooligt goda drinkar, underbar mat, mycket vacker falsksång, en och annan let-the-sun-shine-in-Tår och sen inte minst ett riktigt Bli-en-man-Avslut! kaan inte bli mycket bättre ^^ <3

    SvaraRadera