tisdag 31 maj 2011

ja det är sant! 


mer behövs knappast säga, jag satt i skolan ifrån halvåtta till halvtre, det är...SJU timmar! 
haha sjukt egentligen.


Jag hade visst inte fattat att vi inte hade några lektioner, det var ganska klantigt erkänner jag..

Men jag orkade inte åka hem för jag visste att jag ändå bara skulle ligga och dega framför tv:n och det var jag inte sugen på för en gångs skull.
så louise, flemma och jag satt i skolan och glodde på film ( fight club, fyfan - för mkt blod för min smak.. )
i några timmar, och fick sen sällskap av Ida.
Vi fyra gick och åt lunch på godsmak - kycklingwraap <3 
och satt sen och mös i solen ett tag.

Timmarna rulladeeee, jag gjorde italienskaprovet äntligen ,gick hyffffsat.


Nu ligger jag i soffan med fönstrena öppna, plötsligt kom det massor med moln,
 typ regnväder incoming...
Men jag klagar inte! 
Min envisa kusin ska nämligen tvinga ut mig på en springtur idag - fo real this time, hehe.
Så då behöver det verkligen inte vara såhär sjukt varmt.


Nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, färgen utomhus ( grå ) gör att jag vill krypa ihop med en filt och en kopp te , men jag borde nog städa på mitt rum.. 
jag fick slå undan ett flertal dammråttor för att hitta datasladden förut så det kanske vore smart.


Fasen, detta som skulle bli ett kort blogginlägg.
Men wtf, ni känner mig : )
Så länge jag kan stå i centrum för eran uppmärksamhet så är jag lycklig ...


 HIHI

Puss hejdåå :) 


EDIT : ÅSKVÄDER! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar