lördag 14 maj 2011

här igen!

Hej,
 blogspot har inte funkat på en enda jävla dator på tre dagar nu, så därför har det inte blivit något bloggande...
men nu är det tydligen back on track så nu kör vi!




I torsdags hade gustaf och jag en månad, haha (a'
Jag sov där och vi lagade hamburgare och kollade på "along came polly"
bra film faktiskt.

hahahahaha det här skrattade jag åt lika mycket varje gång, vet inte varför men .


 Sen gick vi ut vid ett på natten, la oss på en filt och kollade på stjärnorna, typ.
Det regnade och inte en stjärnjävel syntes på flera mil, men det var ändå mysigt :)





Igår hade jag och bella världens hektiskaste eftermiddag!
 Glömde, tappade, sprang, fattade fel osv osv osv, men det var skitkul haha!

Vi var iväg och handlade en present till Ida, som vi skulle fira på kvällen.
Det blev ett cupcakepaket.
 En cupcakekudde, en cupcake termosmugg, en cupcake-receptbok och cupcakeformar, inslaget med cupcakepapper och med ett vykort med cupcakes till!
haha awesome om jag får säga det själv...

hiihi

Att åka med den här jäveln under armen på bellas rosa scooter genom hallsberg drog heller inga blickar....
ser den ut!




Det blev iallefall en görgo kväll.
När vi kom dit så öppnades det presenter och åts mat
, sen efter maten så satt vi och kollade massa värda youtubeklipp, och sen spelade vi kubb!

Uppställningen såg ut såhär : Anton , niklas, ida ,sanna och jag

vs

amanda-turkface, richard-almäntstörd, carro-dödamarken, ella-missarN och bella-stonface.

Det var en intensiv, svettig och ful kamp,
 men det slutade med att ella tog kungen mellan benen och han föll pladask.

Efter det var det kladdkaka ehuehuehuhuhu och mer youtubeklipp, ( SoG ) och sen.....

mörkerkubb.


låter som en dålig idé
är en dålig idé

och är så jääävla guld!

Jag och emil (och sen bella ) körde emot amanda, richard (och sen ida ) och det var guld,,

vi stod i nåt som kändes som 3 timmar och kastade i princip blindo.

Sen när vi bara hade kungen kvar att kasta ner så beslöt sig amanda för att kidnappa honom och då vart det svårt att kasta ner honom...


Sen kollade vi på fredagen 13 ( fast det då var lördagen 14 ) fett ovärt,
jag hatar fan skräckfilmer .
men jag sov under ett täcke större delen av filmen så det var lugnt.

Richard skjutsade hem mig på moppeloppen efter det, typ runt två så det var
kallt 
och
jävligt mörkt

men ändå.
inte kallt
och inte mörkt.

eftersom nivet, det är typ sommar hihihihi :)

A , imorse väcktes jag klockan halvnio av mor som sa
"om en timme åker jag till örebro, ska du med? "

Så jag kastade mig upp fortsomfan och fixade mig o så, och sen rullade vi iväg!

En jumpsuit, ett par shorts och en fettröja inhandlades, jag är skitnöjd o såhär ser det ut :


tröjjs and byxxs



skitbra shorts, totally perfect. från new yorker


jumpsuit som antingen ser ut såhär , långa ben & inga straps



eller såhär, korta ben med band däruppe.
bra med lite variation.


här är tröjan, ingen speciell men bara en fet, mjuk o skön grej :) 




kände för att mixtra lite med färger o ljus, därav bilderna som är råfina osv


Just nu 

sitter jag och är skitlycklig eftersom timbuktu uppträdde med tre skitbra låtar,( varav en som jag inte hört tidigare
på nyhetsmorgon häromdan så nu går dom på repeat och jag flyger på moln.

Sen håller jag tummarna för att det ska börja ösregna snart,
 så jag kan lägga mig framför tvn med lite oboy o mjukisbyxor, känner verkligen för det.
men när det inte är dåligt väder så går det inte.


Men a.
nu är det ju typ kväll, så då kan man kanske göra det ändå : )


Timbuktu%20-%20Resten%20av%20ditt%20liv


så sjuhelvetes bra : )


snipp slut
tittut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar