måndag 9 maj 2011

Dodoooododoodo

Idag hissar vi ...

-New yorker -

Som den icke-stadsråtta jag är så har jag inte hunnit varit inne där förens idag och DAMN, I LIKED IT!
På typ tre sek så hittade jag massa fina tröjor, snygga byxor, fina smycken och en blommig jumpsuit som kort sagt var 2 die 4 eheheheheh det lät lite gay men vafan.
GASH.
Det var liksom lite småudda men ändå inte föör
hell yes

Tyvär hade jag bara fem minuter på mig och ett begränsat antal hundralappar på kortet, men jag ska ta mig dit så snart som möjligt och utöka min garderob, givet.

-Min tröja- Den jag har på bilden lånade jag av anna knutsson förra våren eller något, och sen råkade den bli kvar ett tag och jag älskade den. Den var magisk! Och nu idag så hittade jag en typ exakt likadan på hm <3
Tyvärr var det en killstorlek och det fanns inte mindre än small, så den är ganska stor men shitthefuckingsame, love it!
-Anna- Jag var tvungen att smsa denna riksnyhet till henne och informera henne om hur glad jag var, och då säger hon att jag kan få hennes ! Hur gulligt är inte det? Är skitglad : )

-glass - bara en liten piggelin eller twister mitt på dagen, så jäkla värt! ger massa energi och svalkar mohihi.

-Pizza till lunch - en glad överraskning på en måndag likxom

-efterblivet fika- från marknaden i fredags. Jag åt 4 ½ muffinsar på morgonen. Rättså fint.

-samhällen gjord - den äckliga dumma redovisningen som har hängt över mig som ett ( lite bortglömt men vafan ) mörkt moln hela helgen är nu klar!


-grooveshark.com - Nej jag är inte efterbliven och har kommit på att det finns nu,
men lat och trög som jag är så har jag inte orkat ge det en chans eftersom jag ändå tänker skaffa unlimited och jag har alla mina spellistor på spotify.
 Men så idag i skolan så körde jag lite, och det funkar bra som bara fan :)

-VEDRET - Är en naturlig hiss även fast hela facebook har gjort det redan typ. det är bara awesome.

-gymnasiekortet vafan - jag tror inte direkt att jag fattar hur mycket jag tjänar på att ha det egentligen... jag åkte fram och tillbaka till örebro och sen hem till vtorpan utan att betala ett öre medans tove fick punga ut med betydligt fler slantar eftersom hon har n00bkort.

-pastasalllad - skulle kunna äta det varenda dag. Det är det enda jag är sugen på i fetheta tider som dessa
just like that

-vita linnnen - Absolut snygghet i sin enklaste form. Till allt, utan allt. det funkar.

-jeansshorts-Se ovan

-no plugg-Kan vara så att jag inbillar mig, att jag har saker som borde göras men som jag har lyckats förtränga.
 Men ärligt, jag tror inte att jag har nåt att plugga på just nu. Känns oerhört gött

-sommarjobb fixat- ännu en sten som kastas ifrån mina axlar!
 Jag fick tyvärr inte jobbet på BK men bella hjälpte mig att fixa ett sommarjobb på hennes pappas företag i hasselfors. typ nåt sågeri eller nåt haha!
Men jag ska jobba där de fyra sista veckorna på sommarlovet, så det blir helt jäkla perfekt :)
Ett plus till är att jag verkligen måste ha en fungerande moppe då... så det ska fixas : ]

... UUPP I LUFTEN

och vi skiter i att dissa ner saker i skiten, all happiness my friends!


ett steg framåt, två steg bak ,inge fel med det, då har jag trots allt tagit tre steg, på så vis lix :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar