söndag 1 maj 2011

big up för födelsedagsbarnen!

Jag skulle vilja dedicera detta blogginlägg
till två fantastiska vänner of mine som båda fyller år idag,
nämligen 



Caroline Ericsson


och

Emil Eriksson!

fina som snus måste jag få säga,
tycker att båda bilderna speglar deras personligheter ganska bra...


Carro : Dagens, månadens, årets solstråle!
Jag blir alltid jätteglad när jag är med dig vännen, du är så på riktigt och dig själv , och helt underbar! 
Vi har våra mysiga minnen, som båtturen och julfirandet, och jag hoppas det blir många fler! 

PLUS att vi snaartfirar  4-års jubileum som tyskakompisar (tyckte bara att det var värt att nämna)
.
.
.
.

Emil : Emil, en av de absohulut bättre vänner man kan ha!
Det året vi har känt varandra har jag lärt mig att lita på dig till 100% och vet att du alltid finns där för mig när jag behöver prata.
Även om jag bara har ett plötsligt behov att skriva turkspråk och massa ihoptryckta bokstäver,prata om musik eller om jag behöver prata om något seriöst så är du alltid rätt person. På nåt sätt.

Som sagt har vi bara känt varandra ett år, 
men det skulle lika gärna kunnat vara hela livet :)



SÅ JÄKLA KUNGLIGA ÄR NI BÅDA TVÅ

PUSS
 OCH HA EN SJUKT BRA FÖDELSEDAG!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar