fredag 20 maj 2011

Jahadå

Klockan var visst kvart i tio och vi har visst slutat.



Lite jobbigt är det att bussjäveln inte går förens om en timme, men det kanske å andra sidan är lite av ett i-landsproblem....

Nyss gjorde vi iallefall våran redovisning om berlin på engelska, gick kanske bra faktiskt,
skönt att ha det gjort!
__________________________________________________________________________________

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Jag är  redigt trött så jag funderar på att dra på en chiliulullulllarlista o lägga mig o sova en timme i klassrummet o sen åka hem. sounds good? :)

Hemma har jag planerat att kolla på "hair" , -så galet bra film!
  linda o jenny pratade om woodstock på sin presentation och då nämnde dom grateful dad, flowerpower och knark - klart som fan att jag börjar tänka på hair då!

Sen äta typ makaroner eller nåt, och sen zteeeda <3
OVANLIGT att jag gör det, städar fan varje dag!
Men när man är såpass jävla rörig som jag är så får man ta sitt straff...

Ikväll ska jag puttra till hallsberg, hem till amandus och träffa mina 9A-flickor!
Kommer bli skitguld : )

Sen vet jag inte vad som händer i helgen förövrigt, inget plugg iallefall, det är ett som är säkert :]

Ni får ha det bra fuckers, pussenhejjen o allt det där!


ett ps. det är synd att taylor swift är så jäkla gay för hon gör riktigt fina låtar.. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar