fredag 20 maj 2011

tjobre

nyss hemkommen från en mycket awesome kväll hos världens finaste amanda !
Skiiitmysigt, jag hoppade runt och var så jäkla glad hela tiden, askul att träffa mina flickoooor <3


Vi lagade fantastiskt god tacos,
 vi dansade som galningar,
 sjöng
 och hamnade tillslut på altanen med godis och jordgubbar :)

Otroligt trevligt! Kort kommer pluppa upp på fejjan eheheh om jag känner oss rätt :]

så många tummar får kvällen! 



fast nu är jag såhäääääääääääääär trött

min chillareftermiddag omböts till en klippar-gräset-eftermiddag som varvades med tupplurar , och ikväll har jag som sagt tokhoppat runt, så jag är helt slut! 

Detta betyder att jag ska tvätta av mig allt smink och ta på mig mjuuuuuuuktmjukt och kanske kolla på bigbang theory eller nåt gött :d

PUSSSS


KUNGLIGT : 


och 
inte bara det att låten är så jävla fet, han är LITE grym live också.


A puss nu då hejdå :))




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar