lördag 7 maj 2011

aotch, haha värt!

Värt att jag är för trött för att duscha så det kommer vara olja i hel min säng i natt!

Inte bara olja, rappsolja också.


Ackackack.

Nä men jag ska inte klaga, har haft en satans bra dag, om än så stressig.


Jag vaknade vid nio, och åkte ner runt elvasnåret och dömde knattemaaaaaatch.
Det gick faktiskt bra, jag sprang som en idiot och gjorde väl inte för galet många misstag.

Nåt här och där men vafan det får dom räkna med :))

Aja,
 hem cyklade jag i min lugnaste takt
jag satte mig och åt lite av toves godiis
kokade lite pasta...
duschade liteee

och inser sen att jag ska åka till hallsberg om 30 minuter, och jag har inte sminkat mig, bytt om, fixat håret eller ätit.

Fandå, liksom.

Men det löste sig, jag åt en sallad på två minuter och sprang sen iväg med mascaran i högsta hugg!

jag säger ju det, att ha levt som en obotlig tidsoptimist i alla dessa år lönar sig faktiskt ibland.

Jag åkte med anne till hallsberg och där gick vi på queen alice.

Och det var så jäkla mindblowing asgrymt!
Det är ju dels så jävla mäktigt att lyssna på en sån stor ensamble
+ en skitbra kör
+magnus-nånting som sjöng skitbra
+QUEENLÅTAR

Equals powerfull.

Sen var det ju inte bara musik, utan det var teater också, Alice i underlandet. JARRÅ .

Jag gillar det som av bara fan, det kanske ni har fattat. jag gillar allt mindfuckande och allt crajzy i den.
Och dom fångade verkligen det, dom rimmade,slingrade sig, vände på allt och lekte med orden, älskart!

Sen hurtade jag iväg till dansuppvisningen och var där tills nyss.
Det var verkligen den bästa showen hitils måste jag få säga : )

Våran dans var ju fett kort, men förövrigt var det skitbra!
Det var kul att se ellen & emma och alla dansa sina danser och aah.
guld helt enkelt!

all in all har det varit en bra daag : ]


Dock så håller mitt huvud nu på att sprängas så jag ska nog ta sängen nu och sen inte släppa den på ett tag ehehhe.


Pussssssssss : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar