onsdag 25 maj 2011

är lite för tidig i skolan.....

...så jag passar på att dra en blogg!


Igår sov gustafen över hos mig igen. Han ville ha chips och jag var fett osugen på nåt onyttigt.

G - okej men vi köper nåt gott o nyttigt!
L -Typ vindruvor?
G- VAa , inte så nyttigt.. jag tänkte mer...
L - 50 % less fat - chips, ERKÄNN
G- JAAAAAAAAAAAAAAA!
L - Nej nu jävlar, det är faktiskt tisdag, vi köper nåt nyttigt.

Kommer till affären, 

Gustaf går raka vägen fram till bakverksskåpet och plockar på sig ett stort fett winerbröd och nåt slags jordnötshjärta...
Sen lyckas han tjata sig till att plocka ihop en lösgodispåse också.

APP APP APP, ANOREXIA OSVVV


Dock så fick vi med ett paket vindruvvvs också, halvvägs duktiga!
Hehe.

Aja, vi gjorde inte så mycket igår, låg och kastade vindruvorna typ.
men senare på kvällen så rullade vi bort till aron och spelade fifa , guuuld
ska dit idag igen om jag orkar och slipa på mina talanger. hoho.

Idag hade vi fet sovmorgon, jag börjar halvelvaa, wohoooo
Så jag gick upp 10 i  9, och det visade sig vara lite för sent....
Fick äta en macka på vägen till bussen(springandes) , sminka klart mig i skolan och borsta tänderna med tugummin.
FRÄÄÄÄSCHT!
Men så går det om man är seg och tidoptimistisk...

Men afan, nu ska jag ta en kaffe och sen trippa bort till tyskan, jag börjar visst om 3 minuter.

2

HEHE pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar