fredag 27 maj 2011

det luktar som HEMMAA-AAAA-AAAAA

H eheh, gammalt euu-ordspråk.


Men hemma är jag iallefall, och just nu siter jag framför tvn med 

blue water high, oboy och mackor som är så vita så att dom är näst intill genomskinliga . hehe.
OCH massa shoppingpåsar varav en är oöppnad  eftersom det är ett efterskick :) 


Skittaggad, antagligen är inte hela beställningen med (bikini, topp & trosor & hatt ) men ändå, det är kul hihi : )

Idag har jag handlat en del, men jag orkar inte ta kort på det nu, tar det imorn! 

Dagen blev inte alls som planerat , men ändå riktigt jäkla skitbra :)



 När jag hoppade av tåget i örebro imorse så såg jag anna, emma, carro och elvira trippa några meter framför mig! 
Så då hoppade jag på dom och gick med carro och elvira en stund, dom hjälpte mig att köpa bh på change... Tydligen har jag storlek 65 E HAHA .





Tanken var ju sen att jag skulle möta upp med herman och longboarda mig lite,

 men det sket sig eftersom det började apvåldtäktsregna. 

Även yeah senare på kvällen sket jag i för regnet o grejer.

Istället gick jag med carro och elvira på stan resten av dagen.. och hundralappar flög och lite alla möjiga håll hehe :$

Men nu har jag iallefall allt jag behöver typ, både i tråkighetsväg och rolighetsväg till i sommar :) 

okej nu ljög jag jävligt mycket- men lite fint blev det =)

Sen åkte jag tillbaka till hallsberg och gick genom hela fucking skitstället till emil

I regn

med EN fungerande hörlur



utan att ha ÄTIT på hela dagen.

Ingen toppvandring kan jag säga.



Juste, jag hade shorts på mig också . smurt


Men när jag kom fram så blev det sjukt mycket bättre! 
-Jag fick äntligen äta ( första gången sen frukost) (klockan var sex)

-Vi fick finbesök i form av Linnea från Götebååårg och Fredrik från Örebruuu

-Vi satt i emils magiska rum med den magiska soffan*

-vi var massa mysigt folk

-vi kollade på en, om än så fuckad, jäkligt bra film  :) 


*Som mr weaslys bil i harry potter!


 den blir större för ju fler människor som sitter i den! 
Vi satt fyra personer i den och den var full, sen satt vi sju/åtta pers i den och den var fortfarande lika full! 



Samma sak med rummet, det är litet men det får plats med exakt hur mycket människor som helst, helt sjukt haha.
Jag tror vi var..11 eller 12. Magi.





Efter en promenad med mycket snack om det blivande fantastiska peace änd lööv så kom papps och hämtade mig och elvira.


Och nu är jag som sagt hemma. tänkte ta kort på mackorna men jag hade redan ätit upp dom när jag kom på det :s


Just nu gör jag inget, äter världens godaste choklad och längtar nåt galet efter min pojke  :( 

Ska nog sova nu, är egentligen sugen på att kolla på nån film men jag har visst lovat att döma en match klockan halvelva imorgon så det blir ingen fet sovmorgon att tala om :l

lika bra att ta den sömnen man kan få!

Vi hörs imorgon



tjej som var halvsugen på att dra en seriös pose.






gnaaaht! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar