onsdag 1 september 2010

synpunkter från en hårt trägolv

tydligen går fångarna på fortet fortfarande?
idag är det tjocka,tatuerade och en dvärg mot flintskallar och en politiker. och en dvärg till.


jag ligger här,fortfarande svettig och äcklig efter dansen eftersom far min är iväg och sågar och vi inte har nåt varmvatten...
ifall ni ville veta det, vilket jag antar att ni vill annars skulle ni inte vara här.

Min outfit till fredag btw, är så gott som fixad, (/lånad)
det blir....
*Leopardprickiga öron,svans och rosett från Bella
*Leopardprickig tröja från snälla Ellens snälla vän
*Leopardprickiga tofflor från Amanda...
Ja,juste, jag ska vara ett lejon
det blir nog skitbra :)

Somsagt, var det DANS idag!
svettas sönder samtidigt som man hoppar runt med Louisen till chill musik....
  me likyliky !

Justnu har jag dock grymt dåligt samvete, för under tiden jag har skrivit har tiden runnit iväg och vi har fått varmvatten och jag har kommit på att jag har tyskaläxa att göra tills imorn.... ehmehm kanske ska slita mig...
Ja det gör jag, I take the leap!
Awesome, hihi pusshej!

Juste, GRATTIS PÅ ELLEN SOM FYLLER SEXTON IDAG :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar