fredag 24 september 2010

ojoj vad är detta 

hmm ser ut som .....

SKOR!!!

jalla , en sko, vafan?! 

okej det låg en till i lådan
happyface girl.

Jag har just tömt ut all min skriftliga kreativitet på presentationen om mig själv, ni hittar den på fliken som heter typ "lilla mig" så förvänta er inte några konstnärliga utsvävningar och smarta formuleringar i det här inlägget inte..

nä.
igår åkte jag då till hbg som planerat och kollade på handboll med walle,kalleb.o.b , anton och en drös andra pågar som jag inte kan namnet på. hehe.
Sen gick ( märk väl, gick,) niklas och jag till bella för att med tidigare nämda och elvira kolla på Austin Powers ( av nån anledning, sjukt konstig film) och dricka smoothies!
Sen sov (eller inte) jag över och nu sitter jag här .
ska nog göra mig en smoothie,,,läste nyss ordet som jag nyss skrev och det såg skitgott ut x)
Inga planer för kvällen än så länge, kanske blir att vara hemma och chilla, känns rättså rätt i nuläget eftersom jag inte alls fick många timmars sömn inatt : (

sen taggar vi KARROFESTEN!!
men nu ska jag sova,äta och gå upp i vikt.
hejdå

1 kommentar:

  1. du har kladdat min skor med blåbär och sen tog du dom själva :o

    SvaraRadera