onsdag 1 september 2010

 TYCK SYND OM MIG
jag sitter på webbdesign...har suttit här en timme och ska sitta här typ en halvtimme till .
Dan pratar om olika registrationer och datamyndigheter... bokklubbar eller nåt,jag hör inte riktigt.
dock har han så fruktansvärt söta kläder att jag bara vill stoppa han i handväskan och ta med mig hem mwihihihi.
´Beiga mockabyxor, en rutig skjorta och en en ROSALILA tröja över <3

så ja,det lättar upp stämmningen och höjer värmen här inne lite :)
förövrig är det SKOLFOTO idag.
jag fixade mig några minuter för länge vilket ledde till att jag fick råkuta till bussen och mitt fint fixade hår gick sönder :l

Humhumhum, Jenny hostade just. Henrik läser sina mail, han har inte fått några nya..ellen sitter spänt och väntar på detta inlägg så nu slänger jag upp det! Emma ser jag inte vad hon gör...petar sig i näsan eller nåt :)

Juste, mina armar är  döda  sen dansen igår ._.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar