måndag 13 september 2010

scary shit...

Tänkte berätta om tre saker som har med mig och musik och göra, som är lite läskiga faktiskt... Sammanträffanden och sånt, ni vet.


1.Inträffade häromdagen , när jag tipsade Henrik om Robot Unicorn Attack ( <3 ) och visade han sidan blablabla, samtidigt som jag lyssnade på min ipod. 
Jag tog ur hörlurarna för jag hörde inte vad han sa, och sen när jag satte i dom igen så VAR DET ERASURE-ALWAYS ! ! !
Alltså themesongen till spelet, jag har liksom 600 låtar på ipoden och det slumpas fram.
Eheh scary 




2.Detta hände i slutet av förra terminen, dagen innan vi skulle sluta skolan, typ.
Jag gick runt i korridoren, förbi pingisbordet, där satt det en kille och spelade u2, Beautiful Day.
 så jag började sjunga på den och gick ut, slutade sjunga och så kom det några andra (som antagligen också hört den men det tänkte inte jag på då) och det var lite coolt,
 sen kom jag hem och slog på radion, då SPELAS den låten! fortfarande rättså coolt. 
Sen klickar jag in på Mayas blogg och läser hennes senaste inlägg och då har inlägget DEN RUBRIKEN!!!
It's a beautiful day.

Humhumhum




3.Tredje och sista saken inträffade för några månader sen när jag gick och lyssnade på musik på min mobil och fick en snutt ur nån eminem-låt på hjärnan, bara sådär ett par meningar som spelade igen och igen,
 fast jag hade då tagit ur hörlurarna för jag gick och pratade med tove.
sen när jag satte i dom igen så var det PRECIS den låten och PRECIS dom två meningarna PRECIS då
av mina 200 låtar på mobilen : ooooo


walla , ibland blir jag rädd för mig själv :l


men det var lite kul tyckte jag iaf!
ihih puss

2 kommentarer:

  1. Varför har inte lisa sagt att lisa har en blogg....

    Hold on, to the night, there will be a change. Aaaalways i wanna be with you, and make believe with you, and live in harmony harmony oooh love!!

    Texten till världens bästa låt :)

    SvaraRadera
  2. lisa trodde att fredrik awesome inte kunde med såna tekniska saker :l

    VÄRLDENS BÄSTA <3

    SvaraRadera