fredag 3 september 2010

Goodshit reading!

Hejsansvjensan
typ.

Humhumhum, vet inte riktigt vad jag har för intressant att dela med mig av idag...
känner att jag inte har nån inspiration för man är så sjukt utpumpad av allt i skolan och skit
men jag ska inte klaga, vi har rättså bra schema (förutom de omänskliga onsdagarna då vi har FEM lektioner INNAN LUNCH) (det kommer jag aldrig fatta vilken, ursäkta mig barn, jävla idioooot som kom på det?! )

Hursomhelst.
Den här dagen har varit ganska...intressant :)
den började med att SP1EU samlades i klassrummet, söta som vanligt.

En timme senare vandrade två troll,en prins,en grekisk gudinna, en/ett leopardlejon, supermario, batman, en indian och en sovare ut ur klassrummet och ner till en liten aula där vi delades in med jämlikar från tvåan och trean.

Vi började med lite olika lekar för att samla poäng, typ äta banan/mumsmums/kolasnöre/marsmallows/godis på lite olika sätt...
Sen kom en musiklek och lite sådär, slutade med att lag DJUR (vi) gick ut ur aulan och ledde med en poäng...
En stor drös europaekonomare vandrade till matsalen och åt, grupperade såklart, och sen efter lunch kom The Big Deal.
Poängjakt/uppdragsutföring...
alltså, samla så mycket poäng som möjligt genom att skämma ut sig inför hela skolan.

Uppdrag såsom

*Dansa små grodorna mitt på skolgården
*Dansa till Single Ladies och följa videon
*Springa genom matsalen och skrika EU,EU,EU!!
*Krypa helt tysta genom ett klassrum medans dom har lektion och krypa ut utan ett ord
*Dansa 'Las Ketchup' i matsalen

*Gå in på en lektion och sjunga en jullåt
*Jucka mot en lärare
*Springa ett varv genom bibloteket och låta som apor...
*få en etta att dansa kycklingdansen
*En etta (jag) i gruppen fick ställa sig och skrika PORRR i bibloteket..
*Göra en runway i kafeterian
*Göra en mänsklig pyramid i kafeterian
*Hitta en byggare som hade björnborg-kalsonger
*Pussa en teknikare, krama en naturare ...
*osv....
HAHA

Ja, vi gjorde fkt allt det där, och fick ihop 944 poäng!
Dock fick superhjältarna 966 poäng och vann därmed hårfint...

kul dag faktiskt, lite pinsam bara... Så om man hade tänkt att skaffa sig ett råcoolt rykte är väl det bara att glömma nu.. skitockså, jag som tänkte bli värsta Killen-på-grease.. :l
Eller?


Wellwell, some pix from today...:


sötnosar i klassrummet
bild på lite randoms..
wiiii, batman,trollellen och en trött louie :)
en/ett (? sliten men glad lejonleopard
här var då vinnarna...


+
 En sak vill jag bara göra klart för alla puckon på allé
jag var en LEJONLEOPARD ingen fucking katt, att "kisskisskiss":a  eller "mjaooo":a hjälper inte.
vi typ
vrålar
och sånt
gå på biologin istället för att sitta i korridorerna och uggla.
fucktards

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar