söndag 12 september 2010

Fyra mindblowing filmer

Vi börjar då med min favoritfilm, alla kategorier.
jag kan på riktigt se den här filmen hur många gånger som helst och efter varje gång slås jag av hur mycket jag tycker om  den.
Underbar film som alla bör ha sett <3
Även den här filmen har jag sett en miljard gånger och skulle kunna se den en miljard  gånger till, lätt
jag har inte ord, den är för grym bara
Heh, den här är inte i samma klass som de två över men ändock riktigt bra!
Jag vet inte vad det är jag gillar med den, men den är skitbra enligt mig och jag skulle lätt kunna se den flera gånger än de två jag är uppe i justnu.
BIG PLUS for sexyass Justin!  

JUNO!
så sjukt söt och bra film!
Såg den på bio för första gången och igen igår
JAG ÄLSKAR DEN
grymt söt musik
(länkar en låt därnere)
skitcool tjej
bra handling
sött och lite oväntat slut
A-w-e-s-o-m-e
fem av fyra toasters
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar