tisdag 14 september 2010

längesen jag uppdaterade

er med musik , huuuh ?
 min musiksmak har blivit så grymt uppblandad, nästan värre än förut ..



Det har gått så lång tid sen jag lyssnade på musiken som jag lyssnade sönder , för typ ett år sen , så den har jag börjat lyssna lite på igen ... 
sen har jag fortsatt med recovery, en ny favvolåt varje vecka... 
jag har varit inne och pillat lite på svensk hiphoprap och sen har never shout never, boyslikegirls och melanie fiona tagit över endel iguess. 
hum
 jag länkar er lite awesome musik, varsegodaa :]


Melanie Fiona – It Kills Me - Acoustic Version
Fugees – Killing Me Softly With His Song - Live at The Brixton Academy
Kapellet – Lurendrejeri
The Moldy Peaches – Anyone Else But You
Daniel Adams-Ray – Dum av dig
A Rocket To The Moon – Like We Used To
Henok Achido – High On Life (When The Drugs Don't Work)
Timbuktu – Oavsett Vad
Timbuktu – Strö lite socker på mej
Howie Day – She Says - Original Album Version <3
Boys Like Girls – Love Drunk
Boys Like Girls – The Great Escape
Boys Like Girls – Thunder
Boys Like Girls featuring Taylor Swift – Two Is Better Than One
The Friday Night Boys – Stupid Love Letter


Sådär, ladda ner, lyssna, njut


sov


det ska jag iaf


pusstjaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar