onsdag 8 september 2010

varför, hår, varför

WHAT HAVE I EVER DONE TO YOU ? !

VARFÖR.
 lägger du dig PERFEKT , precis efter ett danspass och precis innan jag ska duscha

INTE OKEJ



HAHA jag vet, det är fortfarande sjukt lame att kludda över sig, det är typ lika värt som att ta bilder på "sigsjälv" som bara inkluderar yttersta kanten av ansiktet och en toffs. typ.
men nu tog jag korten bara för att visa mitt jävla hår som såklart lägger sig skitbra precis när jag ska duscha,,,,inte okej!
så ni får acceptera de fina små lila krusidullerna

nu ska duktiga lisa lägga sig i sängen ( klockan är HALV TIO) 
men efter att ha somnat på matten idag så känner jag att jag kanske behöver sova lite.
Jo, mina ben är döda efter dansen idag , dock var det GULD , blir roligare och roligare : ))
Skolan rullar på , eftersom ni alla undrar...
läxorna fucking haglar dock ,det gillas väl inte överdrivet...
men nu är det snart helg igen!
så ja, vi hörs och så,
godnatt sötnosar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar