söndag 19 september 2010

jag kommer som en tjuv på natten



då var också denna helg över . hm. jag visste det.
 helger har den otrevliga benägenheten att liksom.. ta slut.

Dock har det varit en nice helg! 
Fredagen var väl rather händelselös, hemma och mysa typ.

Men lördagen inleddes med en precis lagom lång sovmorgon , (SJUKT SKÖNT) och sen gick jag ner och kollade på när ösjö/vtorp sparkade SKITEN ur det andra laget, tillsammans med richard.
På kvällen lekte jag med amanda och vi...
well...
vi picknickade
vi åt vår egen vikt i choklad och äpplen
vi knyckte äpplen mwiihiii
vi kollade på kort i tre timmar
vi giiiick 
vi åt choklaad
vi sooooov
(kvällens themesong : Movits – Äppelknyckarjazz )
vi åt choklad igeen hiiih

sen tog vi en snabbfika och åkte sen till vretstorp för att spendera eftermiddagen med att pracka på hela vretstorps befolkning KAKOR
det gick awesome.
sen tillagade vi en mirakulöst god tacosmiddag och efter lite klick på datorn gick hon hem till sin pojke och nu sitter jag här :)

Ska väl dra en dusch nu och sen lite one tree hill kanskekanske...humhum

JUSTE
SCRUBS HAR JU PREMIÄR FÖR DOM NYA AVSNITTEN IKVÄLLL!!!111
missas ej


lite bilder från vårat lilla äventyr på kullen och med skejtborden.. : )

Pusshej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar