torsdag 16 september 2010

heading out for my 100:e inlägg!

Det här blir det 98:e... känner stor press att få till ett riktigt bra på mitt hundrade.. hehe 


Det är otroligt vad en kopp kaffe (och två skedar nusicaaa) kan göra.
Nyss låg jag och skar mig,typ. 
och nu har jag städat på rummet, hoppat runt till musik, gjort engelskaläxan och börjat tagga inför morgondagen!
 O B S har gjort en omvälvande vetenskaplig upptäckt :
det är grymt godtt att doppa nusica i kaffe! <3




åh ja.

PICPICPICPICPICPICPICPICPIIIC

jag ser lite retarded ut och ja, jag har sovit.. ehhheh
men jag tänkte försöka mö på med lite bilder nu för jag har rättså bildlösa inlägg,oftast :)

När jag lyckas slita mig från min säng,datorn och min musik ska jag rulla till affärn och köpa mjölk o nåt att äta thiiihiihih
spela lite gitarr kanske också... 
Ja, jag vet att det inte var det mest djuplodade inlägget jag gjort men vafan, jag är bäst på allt annat.

Pusstja :)))))

2 kommentarer: