måndag 6 september 2010

såååå

sååååååå, nu är färgerna lite bättre :)
ska sova så nu är det ingen header för tillfället... men it is coming up!





Thomas Järvheden – Thomas Järvheden / Big Bang - Happy Ending (12-13 roliga låtar)


HAHA helt sjuk skiva, på riktigt, helt sjuka låtar.....
Thomas Järvheden – Några goda råd
"Är du på ett spa i Tallin, och snärtar din vän med en handduk på ballen, kolla att det är din vän och inte en estisk man på rhohypnol...och böj dig inte sen efter din tvål..."
"Är du med din partner i en erotisk situation, så råka inte stöna nån annans namn, och särskilt inte namnet på ditt husdjur"
Thomas Järvheden – Stureplansvalsen
"du sminkar så snyggt och du shoppar så bra midjan är fettsugen , barmen är hård, tacka din pappa för dyr skönhetsvård"
stjärnorna knarkar med botoxad hy, och stureplans ytlighet får mig att spy. 
För Fredrik är gubbe, men tillräckligt känd, för att pappas rika flicka ska känna sig tänd 
Fredriks drömkvinna är störtkåt och bi, med sillikonpattar och anorexi...
 Hur Fredrik ser ut spelar ingen roll alls, det är därför jag skrev denna stureplansvals.
Thomas Järvheden – Grannlåten - Bonus
jag hatar mina grannar, vet inte varför jag stannar, grannen till vänster stirrar in i mitt fönster, okej om det vore ett sexigt våp men nu är det en gubbe med teleskop..
..."ett mongolid på trehjuling"...
nanana
"men innan soljäveln gått upp, väcks jag av bondetjuvens tuuupppp
...."han står och eldar nån lövhög, brinn upp själv jävla trädgårdsböög"


dom här gillar jag bäst hittills, fast jag har inte hunnit lyssna så mycket...
HAHA jag kan inte sluta garva, så grymt frän skiva x)
en del låtar är lite djupa och seriösa, en del är en blandning, en del är ... inte seriösa.
Lätt somfan att jag ska gå på han när han kommer till Öbrooo , 23:e september :)


SÄNGEN KALLAR
puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar