söndag 26 september 2010

Innan jag börjar måst jag säga att blogspot är så jävla awesome!
det går skitsnabbt att ladda upp bilder osv och allt är lätt, tydligt och helt enkelt awesome.


Jah, idag har jag varit trött igen,.. natten bjöd inte på överdrivet mycket sömn men mycket annat trevligt :)
Orkar inte dra alla detaljer men den spenderades i Walles källare med trevligt folk!
Idag skulle jag plugga hade jag planerat men istället åkte jag till borgen och åt typ amerikanska plättar (?) med karin, richard och gustav, kallt men mysigt , och där blev jag kvar tills nu ...

Är grymt hungrig eftersom jag inte har hunnit äta idag så jag är inte på topp justnu so to say.
Jo, jag har blivit totalt brainfuckad. På dom typ två senaste dagarna har jag fått höra/läsa typ 4 feta terorier om deepshit, religion, världen, livets mening, evolutionen osv...
4
 så nu vet jag ärligt varken upp eller ner . . .  men skitsamma
Men jag kan sammanfattningsvis säga att det har varit en grym långhelg
tack flickor och pojkar
förlåt niklas för jag åt dina pommes
moppebilar äger <3
tagga skola,
ah fast nä
nu går jag och äter hejdåååå

2 kommentarer:

  1. det derpar när man ska kommentera :(.. måste välja profil,skriva namn, skriva konstiga bokstäver ;D men jag klarade det!! stolt*

    SvaraRadera
  2. derpar? :o
    Hahahah! men det är värt ;) erkann :D

    SvaraRadera