torsdag 23 september 2010

Så, nu ska jag fylla på lite med information om denna dag! :)

Börjar med det bästa uppvaknandet ever.

Runt nio nångång vaknade jag första gången och kände hur kallt det var i mitt rum och hur grymt varmt och skönt det var under täcket. jag var trött i huvudet och kroppen fortfarande, fast ändå tillräckligt pigg för att kunna gå upp.
men närå,
 jag låg och filurade lite, somnade så snart om igen och sov ett par timmar till, underbart <3
sen vaknade jag då och har sendess mest tagit det lugnt men ändå varit ganska aktiv eller vad man ska säga :)

Jag insåg att mitt rum var rätt stökigt

råttbo fan.

så ah, jag tog ett tag och plockade lite kläder och dammsög tillomed. nä ni får inte bilder men ja, tänk bort all skit bara ! hehe.

Dock gjorde jag en liten egen skapelse som jag satte på insidan av min garderob som jag faktiskt blev nöjd med.
Den är inte riktigt klar än, jag ska klippa ut " lisa" ut en tidning,
 fixa nåt fint citat och skriva på en lapp, sätta upp lite kort på mig eller så och sen ska lite (tro det eller ej) KNAPPAR UPP, plus lite småsaker som jag hittar på vägen, ahah :)


men så här ser det ut i nuläget :

hih, en liten ... skapelse. eller nåt. 

när allt det var klart hade klockan rullat iväg rätt rejält och jag hoppade in i duschen och sen åt jag fisk.

I nuläget sitter jag här och är glad , ska nog hitta nån bra buss och ta mig in till hallsberg och mysa runt lite, får se vad det blir men... 

gammalbildmen
PUSS PÅ ER M-FAKKAS!


och jag tänker att av alla som nu vandrar på vår jord,
 finns det bara en som gör att allting stannar och står still


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar