fredag 3 september 2010

det stavas ... effektivitet!

Ikväll har jag :
ätit
ätit
suttit vid datorn
gjort om bloggdesignen
laddat ipoden
bloggat
laddat ner filmer -eclipse , juno , stomp the yard & i love you philip morris
suttit här

HEHEH effektivt o sådär .
värd kväll säkert....
Men morgondagen får bjuda mig på nåt skoj har jag tänkt :)
För det första ska Anna och jag försöka oss på en dejt , det var gryyymt länge sen.

Sedan har bakfickan typ en grilla-/musik-/klättra på drickesbackar-/sak som jag tänkte kolla upp och sedan bär det av till matildus med trevligt folk och ladhäng !

Nu funderar jag starkt på att kolla på eclipse, för den måste jag seee .
fast ändå, nä.
på datorn kan det inte vara värt...
Humm
humhum
Jaja, tandborstning och such is coming up...
Det var väl allt för mig
tänkte ta en liten fin bild nu också , det blir lite grått annars :l
men ni får en från skåne hihi för jag orkar inte ta en nu ..
Pussss!

fett fin kväll var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar