onsdag 22 september 2010

berg flyttar in är awesome







Ikväll var det skaka rumpa då , nicenice.


Fem minuter innan jag skulle åka till dansen frågar niklas om jag vill komma till han o kolla film , jag ligger då fortfarande i sängen och har inte packat eller nåt. 
så jag körde en mycket-mycket-mycket snabb packning och slänger mig sen ut i bilen , glömmer plånboken och kan därför inte betala nån buss hem och får därför skamsen lunka hem igen efter dansen utan att ha mysit något med pojkarna och flickorna of hallsberg/ösjö som planerat. trist men thats life. 




Åkte hem med Helena, Tomas och Anna.
Det pratar om musik och vad dom gillar osv.
T: Rock! varför. Man behöver inte ens kunna sjunga, det enda man behöver är att kunna vråla i femton minuter och skaka på huvudet i tjugo minuter!


haha, det lät sött :))
Har inget annat intressant att säga.
jo
TAGGAR LÅNGHELG SOM I HELVETET 
 såhä ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- är mycket.

! ! ! ! ! ! !  ! ! ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar