måndag 30 augusti 2010

jävla mähäspotify som inte kan spela flera låtar på rad utan jag måste sättta på en ny såfort en har tagit slut :(((

Boys like girls btw, är riktigt jävla bra har jag kommit på :D

Boys Like Girls – Love Drunk
Boys Like Girls – Hero/Heroine
Boys Like Girls – Holiday
Boys Like Girls – Thunder
Boys Like Girls featuring Taylor Swift – Two Is Better Than One
osv, dom har massa sköna låtar :)

HURSOMHELST
 jag är hemma från matchdömningen, det gick sådär men nu är man 185 kronor rikare :)
jobbigt vare dock :o
BARNEN SPRINGER SOM JUDAR,tro det eller ej.
Inga brutala misstag idag heller, bara några små som att låta dom spela 35 min i förste halvlek istället för 25, peka åt fel hål vid en frispark och sånt HAHA men det var lite pinsamt :c

men det värsta var fan min byxor
PÅ RIKTIGT
jag tänkte vara lite smart och ha oufiten vi fick från sommarjobbet som fotbollstränare, den är ju blå och så och shortsen har fickor och allt, men jag har glömt hur JÄVLA FULA DOM ÄR


här är tröjan
so far so good huh? , ja tröjan är helt okej, MEN


WALLA
vad ska dom här föreställa? dom tänkte typ, "jaa om dom skulle ha träningarna i skogen och de skulle råka gå vilse och det börjar regna så måste dom ju ha ett tält att sova i"
typ så.
och en del byxor blir ju lite bättre om man kavlar upp dom,right?
nananaa, inte dom här inte, nu ser dom ut som ett paraply eller nåt
och bakifrån ska vi inte tala om?!?
jag har inte så stor rumpa.
faktiskt.


såg ut litegrann som ett mäha när jag dömde, men flickorna i Eker tyckte tydligen jag var söt x)
det sa dom efter matchen iaf,hahah <3

Nu ska jag duscha,koka upp lite nyttiga (typ) nudlar och mö i mig så många mackor jag orkar till one tree hill tills jag somnar.
good plan!
thankyou, i think so to!

Bye for now

1 kommentar:

  1. haha okej vet du vad vi gör lisa, du får bli dagens heting imorrn istället ;) myckeee coolare ju :DDD
    / aleeex

    SvaraRadera