söndag 1 augusti 2010

Halloh , lajsa is back in buissness!
Tillbaka från en solig skånevecka och möts av regn och grå snuskluft i vretstorpan, wunderful!
Men hursomhelst är det skönt att vara hemma, jag är av nån anledning sjukt TRÖTT
det är konstigt egentligen eftersom det enda vi gjort denna vecka är att äta ,sova och slappa lite sådär allmänt.
En anledning kan förstås vara systern min.
O M G säger jag bara, det är sjukt hur en sån liten relativt söt person kan förvandlas till ett oljudsmonster såfort hon somnar?!
Jag har hela veckan tvingat mig själv att motstå de sjukt starka impulserna att slå henne i ansiktet när hon sätter igång.
Hon smaskar , gnisslar tänder, klickar med tungan, snarkar OCH rullar runt (hamnade över mig,ja ) .
Inget av detta är speciellt upskattat när man delar säng,hur bred den än är.

Jag tänkte hiva in massivt med bilder från skåne i nästa inlägg, för det är så gryymt fint landskap där och mina MOBILBILDER ser ut som fucking vykort.
så ja, enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar