måndag 16 augusti 2010

Gone are the days of summer...

....we couldn't change it if we tried.

Yesyes,första dagen i skolan idagdå.
Hum, har inte mycket att säga, har inte lärt känna nån än direkt, men jag kan stolt säga att jag kan allefall 7/10 namn, bragjort lisa!

Somsagt har jag inte fått nått större intryck av klassen än men det var typ såhär

första halvan av dagen:
"ååååååh jag vill bortbortbort, jag vill ha mina vänner, jag vill inte åka ut o resa med dom här, jag vill inte läsa italienska, jag villintevillintevillinte!"

jag var som ett litet tjurigt barn som bara ville gå samhäll för jag ville det
Så impulsiv och bestämd som jag är traskade jag bort till syon och pratade om möjligheterna att byta linje.Typ helst NU
men min svaga punkt var att jag inte kunde förklara varför jag ville byta
jag drog till nåt med att jag inte hade tid till att samla in pengar men jag inser ju själv att det var en ganska svag punkt att komma med...
Och jag kunde ju inte säga att det var en magkänsla,liksom how gay is that?
men jag fick ett papper med mig hem som ska skrivas på iaf, så nåt ledde det till..

Hursomhelst, eftermiddagen blev något bättre, men jag kände fortfarande att jag villevillevillebyta fast nu bleknade mina redan svaga motivationer...
och nu i skrivande stund är jag grymt osäker och vet inte varken ut eller in eller upp.
( inte ner heller, men det kunde ni nog själva räkna ut. )

Jag ska ge det en vecka, och en massa sömn på det och sen får vi se...
Nu ska jag få några välbehövliga sömntimmar innan jag glatt skuttar upp ur sängen inför ännu en skoldag.

Vi hörs..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar